Повернення та обмін

Порядок обміну (повернення) товару, який придбано в інтернет-магазині «Limited Stay»
Ми хочемо, щоб наші клієнти були повністю задоволені своєю покупкою та отримали саме те, що їм потрібне. Якщо Вам не підійшов розмір чи модель, ми із задоволенням надаємо можливість обміну чи повернення товару.

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
згідно з чинним законодавством ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:

-товар не був вживанні не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;

-товар повністю укомплектований і збережена фабричне упаковування;
збережені всі ярлики та заводське маркування;

-товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості

Увага! Весь перелік товарів належної якості на нашому сайті підлягає поверненню та обміну!

ЩО ТАКЕ ТОВАРИ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальне упакування, а також документи, видані разом з товаром.

ХОЧЕТЕ ПОВЕРНУТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ?
Для того, щоб погодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати або написати за контактами:
 
+38 068 826 32 00 Kyivstar 
 
+38 068 826 32 00 Telegram-Viber
 
infolimitedstay@gmail.com
 
Після відправки посилки повідомте, будь ласка номер ТТН накладної.

ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛАННЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ?
У цьому випадку при поверненні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг доставки товару, в саме: виїзд кур'єра або вартість
пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ПІНУ У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.

КОЛИ ПОВЕРНУТЬ ГРОШІ

після отримання та огляду товару нашим складом, протягом З робочих днів кошти буде повернута на реквізити з яких здійснювалася оплата:

БАЖАЄТЕ ОБМІНЯТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ?
- Надішліть на товар "Нова Пошта" м. Коломия, відділення Нової пошти номер 4.
- Пернаровський Юрій, +38 068 826 32 00
- Вкажіть оціночну вартість, згідно ціни товару
- Послуги "Зворотня доставка" та "Післяплата" потрібно скасувати.
Після відправки посилки повідомте, будь ласка номер ТТН накладної.

ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛАННЯ ОБМІНУ ТОВАРУ?
У цьому випадку під час обміну товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН) У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.

КОЛИ ВІДПРАВЛЯТЬ ТОВАР НА ОБМІН?
Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший обраний Вами товар.

ЩО РОБИТИ ЯКЩО ВИ ОТРИМАЛИ ПОШКОДЖЕНИЙ ЧИ БРАКОВАНИЙ ТОВАР?
Якщо при отриманні товару виявлено пошкодження/брак товару, Вам необхідно зателефонувати за номером, які вказані в розділі "контакти" 
 
+38 068 826 32 00 Kyivstar
 
+38 068 826 32 00 Telegram-Viber
 
infolimitedstay@gmail.com
 
та повідомити про пошкоджений товар. Повернення чи обмін бракованого товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІН ПОШКОДЖЕНОГО/БРАКОВАНОГО ТОВАРУ?
У разі браку товару вартість доставки в обидві сторони оплачуємо Ми. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві. В обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.